Entertainment

(VIDEO) “Tak Boleh Bayang Kalau..” – Wanita ‘Drive’ Sambil Pangku Anak, Siap Biar Badan Keluar Tingkap Buat Netizen Seriau


Tular di laman Facebook, satu perkongsian video memaparkan aksi bahaya seorang kanak-kanak di sebuah jalan raya telah mendapat perhatian daripada orang ramai.

Menerusi video tersebut, seorang wanita dilihat membiarkan anaknya mengeluarkan separuh badan di tingkap penumpang ketika kereta yang dipandu sedang bergerak.

Advertisement

Malah, apa yang lebih mengejutkan apabila wanita itu turut dilihat sedang memandu sambil memangku seorang lagi anaknya di atas riba.

drive

Huyyo hebat cik kak ni memandu cuma saya tak boleh bayangkanlah kalau si abang tu melonjak keluar dari kereta.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen mengecam tindakan wanita itu selaku individu lebih dewasa dan matang yang membiarkan kanak-kanak di dalam kereta berkenaan berada dalam keadaan bahaya.

https://www.facebook.com/reel/1078944403041376

Apa pun situasi ibu, penat ke, stress ke. Keselamatan anak-anak sepatutnya diutamakan – Netizen.

Maaf, saya memang pantang tengah memandu anak nak berpangku. Biarlah nak meraung ke apa, anak saya dah lima orang,” tulis seorang pengguna Faceook.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

laluan


13 jam lalu

(VIDEO) “Dia Boleh Tengok Je” – Buka Kedai Di Kaki Lima Sampai Halang Laluan, Pengguna OKU Luah Rasa Kecewa





Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published.